slow life

wtorek, 21 maja 2019

Pytania i poszukiwanie odpowiedzi

slow life blog

W
szystko po kolei. Zmiana za zmianą. Uważność i zatrzymywanie się w trudnych momentach. Zrównoważona życie wymaga skupienia. A przy okazji jest radość ze zmian na lepsze – choćby tych najmniejszych.

Co robicie, kiedy szukacie odpowiedzi na nurtujące was pytanie? To one są naszą siłą napędową. One sprawiają, że poszukujemy i jesteśmy w tym kreatywni. Możemy dzięki temu zgłębić temat i czuć się, jak prawdziwi odkrywcy.

Książki, ludzie, rozmowy – to wszystko zatrzymuje nasz pęd, pozwala wyrwać się ze schematu.

Ochrona przyrody, emocja, komunikacja międzyludzka, kwestie wychowania, relacje w związku… Gdziekolwiek jest zgrzyt, jest też odpowiedź i zapowiedź nowego. Życie wymusza na nas ciągłe zmiany, ale dzięki temu powstaje twórczy konflikt.

Czy jest na waszej liście lektura, którą chcielibyście zgłębić? Nie przemknąć przez nią i odhaczyć na liście, ale potraktować jako podręcznik, który może zmienić jakość waszego życia…

slow life blog




2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis! Ja od jakiegoś czasu postanowiłam, że chciałabym żyć bardziej w zgodzie z naturą i znaleźć siebie od nowa. Najbardziej zaczął mnie interesować ostatnio szamanizm. Jest to bardzo itneresujący temat, którego wcześniej jakoś specjalnie nie zgłęniałam. Czytałaś może kiedyś o tym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam... Ale wszystko przede mną. Pozdrawiam.

      Usuń