slow life

piątek, 7 lutego 2020

Ku naturze

slow life blog


W
 zeszłym roku zajmowałam się tworzeniem poradnika „50 sposobów na ochronę przyrody”. Stąd też, przyznam się szczerze, nie miałam czasu ani na prowadzenie bloga, ani na bycie w wirtualnym świecie. Teraz pomału wracam do tego –  chcę jeszcze bardziej zająć się pisaniem i rozmową o powrocie do natury oraz indywidualnej ochronie przyrody. 


Uważam, że tematy te są niezmiernie ważna i każdy z nas powinien wiedzieć, jak czynnie chronić naturę. Wiele naszych małych (jak mogłoby się wydawać) decyzji ma bardzo duże znaczenie dla środowiska – chociażby to, jakie rośliny sadzimy w ogrodach i przestrzeni miejskiej, co jemy, czy stosujemy środki chemiczne w ogródkach oraz gdzie (i jak) jedziemy na wakacje...

Co ciekawe – ja jako osoba kochająca przyrodę od zawsze, ale równocześnie wielbicielka wielkomiejskiego zgiełku, zdecydowanie poszłam teraz w kierunku natury, spokoju i wsi, oddalając się tym samym od miasta (choć nie rezygnując z niego całkowicie). Człowiek jednak zmienia się z biegiem czasu…
W lesie i moich ukochanych górach chciałabym spędzać większość swojego czasu – jednak jak to w realnym życiu bywa… są sprawy, które nas zatrzymują i zmuszają do jeszcze większej kreatywności.
W najbliższym czasie dowiecie się o moich sposobach na życie bliżej natury – czerpię z tego dużo siły i radości. Może uda mi się również i Was zainspirować i wspólnie pomożemy przyrodzie? Zapraszam więc do czytania mojego bloga.

slow life blog

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo zainteresowana tematem i chętnie poczytam, bardzo chętnie. Ja również kocham naturę. Jestem pewna, że dużo się dowiem, aż się cieszę na blog pełen tego, co mnie bardzo interesuje i jest bliskie sercu. Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ucieszył mnie Twój komentarz :)
      Lubiędzielić się swoimi przemyśleniami - tym bardziej, że poparte są one moją codzienną i wieloletnią praktyką. Od lat obserwuję, jak wielkie znaczenie w naszym życiu ma natura i jej ochrona.
      Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

      Usuń