slow life

niedziela, 7 sierpnia 2016

Moje zdjęcia na INSTAGRAMIE

slow life blog

Jakiś czas temu założyłam konto na Instagramie i zaczęłam realizować swój własny projekt fotografowania codzienności. Nie mam profilu na FB, więc do tej pory nie prezentowałam nikomu swoich zdjęć „z życia wziętych” –  staram się przejść z „prywatnie” na „uniwersalnie” i z „infantylnie” na „ciekawie”… ale przede wszystkim pokazać, że posty, które piszę, są odzwierciedleniem mojego prawdziwego życia. 

Chcę, żeby wzmacniały treść postów i były z nimi, w ten czy inny sposób, powiązane.

Zapraszam więc wszystkich do zerknięcia na moje zdjęcia. I jeszcze jedno: fotki, które zamieszczam na blogu nie są „obrabiane” – jest to mój sposób na pokazanie czegoś absolutnie autentycznego i nieprzekolorowanego z jednoczesną akceptacją niedoskonałości. Natomiast zdjęcia, które zamieszczam na Instagramie są robione smartfonem i „obrabiane” – jest to dla mnie zabawa J Na pewno wywołam je i stworzę dziennik fotograficzny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz